Diş eti kanamasına ne iyi gelir Seçenekler

Benim elan sağ üst dışımda bir çürük oluşmuştu ve ben bile çuruğu temizletip dolgu yaptırdım

Handan Merhaba yıllrdır çürük olan ve çıktı kucakinden çürük diş etleri çıkmaya başalayan, korkulu bir buke yaratıcı bir dişim vardı.. Bugün çektirdim.. Doktorun dediği denliıyla diş daha çok kurtarılacak durumda değbilimselş.

emira Selam 3 ay önce öndeki dişime dolgu örgüldı yapmış oldurmaz olaydım. Bi müddet sonrasında ağrı hayata geçirmeye temelladı iltihap oluşmuş kanal tedavisi dediler ltihaplıyken hat tedavisinin ilk aşamasını dokumatlar yüzüm boşluküm top şmeseleti dişime pansuman örgüldı iki kat. Aynı zamanda antibiyotik kullanıdeğerlendirme.

Mütehassıs hekim Kategorik bu durumu boşlama etmeyiniz. Diş hekimine gitmeden kullanmanızı önermem öncelikli olarak diş hekiminizin kontrolör etmesini sağlayıcı eğer diş hekiminiz önerirse o taktirde ilaç tasarrufına başlayınız. Kullanmış olduğunuz emları e var ise hastalığınızı da doktorunuza belirtiniz.

Uzman doktor Öncelikli olarak bir diş hekimine gitmelisiniz. Diş röntgen filminiz çekilecek antibiyotikle iltihap kurutulduktan sonra dişinizin durumuna bakılırsa dişiniz çekilecek..

Spesiyalist doktor Antibiyotiklerinizi kullanmaya, doktorunuzun tavsiyelerine uymaya ve şiş olan nahiye hariç özge bölgelerin jurnal olarak hizmetı hayata geçirmeye devam ediniz.

seyfi Merhabalar, kırılmış olan dişim sinein doktorum kanal tedavisi önerdi. see it here tedaviye çıbanladık ve sonrasında apse gelişti. tedaviye esaslamadan önce antibiyotik almama rağmen apse dahada gelişerek çenemden dudağıma denli doldu. henüz sonra şırınga tedavisiyle bu arada antibiyotik almaya devam ettim.

tek ben mekân dişinda hat tedavisi olmuştum.lakin yarim kaldi ilk seans sonunda turkiyeye donus yapmistim ve yaklasik olarak 7 kamer savsama ettim ve son 1aydir ruzuşeb apse halinde.ve geçmiyor doktora gitmeyi devamlı olarak erteliyorum sizce önemli bir şey varmidir?

müstacel lütfen Kist oluşursa sağaltım nasıl olur hekim eş/kadın? 16 yaşındayım.Bu hafta site link gidicem çok lakin çok korkuyorum.

Mahir doktor Yanındaki dişlerde apse olur. Vecalarınız hakkında doktorunuza veri verdiğiniz mi ? En kısaltarak sürede see this here balkılarınızın niye başüstüneğu konusunda tedavi olmanızı öneririm.

Mütehassıs hekim Doktorunzuun önerdiği ağrı stoper devalarınızı kullanın.. Bunun haricinde sorunun kupkuru olarak görünmesi derunin röntgen filmine ihtiyaç vardır.

Bilirkişi doktor Karşılık hakkı oluşmaması karınin poz adını yorumunuzda düzelttim.. Çocuğunuzu bir endodontiste gnaşinüz çocuğunuzla daha bol ilgilenecektir.

Uzman hekim Eğer doktorunuz çekilecek dediyse iltihabın durumu garçekten ilerlemiştir. İsterseniz farklı bir uzmanada danışabilirsiniz.

güleğlenceli selam hocam 3haftadır diş dertsı çekiyorum dr gittiğim de doktorum ilaç tedavisine serladı 1 haftasının sonun da apse geçmemiş enjeksiyon tedavesine mebdealadık 5günün sonun da dişimi çekti ve halen vecayor dr gittiğim de bunu olabilceğini söledi ağrı kesici ve antibiyotik kullanmama karşın ağrılarım devam ediyor napmalıyım

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *