Bir Unbiased Görünüm diş eti kanaması abdesti bozar mı

Mahir doktor Hat tedavisi ile kurtarılması mümkünse önce kurtarılma yoluna gidilmesi gerekiyor. En son çare olarak diş çekmi strüktürlmalıdır.

Uzman hekim Dileyiş ederim geçmiş olsun korkulacak bir şey namevcut.. Antibiyotiklerinizi kullanın ve tedavinizi yapmış oldurın..

Diş hekiminiz röntgen ve bir trup otama metodları ile apseli diş bölgesinin tşhisini yapacaktır.

Melike Merhaba hekim as. 20 yaşındayım ve doktoruma muayneye gittim yeni degil bu dedi elan onceden vardır dedi 6 ay gibi surecte beli doktor eş haklı daha öncesi şiş bileğildi ve dişimi fircaladigimda kaniyordu beni arastirmaya gonderdi elan gitmedim lakin ust sag disimde kızarıklık ve sisme var ve oteki bölgelere için hararetli rengi ve dokunduğumda güya disim icten kirik üzere bosluk var bu sismeler sebep ve doktorum 6 aydir vardır dedi yeni değil dedi sizin benim ki şikayeti olan hastalarıniz varmi ve niçin boyle olmuştur acaba ?

Uzman hekim Amaç mir Öncelikle geçmiş olsun.Zorlu çekimler esnasında üst çenede sinüsün açılması sık mukabillaşılan bir komplikasyondur.Özellikle diş kökleri sinüse andıran ise.Çekilen dişte enfeksiyon nanay ise kök kalması yoğunntı yaratmayabilir.

istek hocam antibiyotik kullandığım halde dişeti apsem üç gündür iyileşmedi hatta şdavranışiklik sözde daha da artmakta napmalıyım üç günde şişlemiğin inmemesi nolmal mi kullandığım anibiyotik (amoklavin BID )

Eylem Merhabalar dişim çok balkıyordu doktora gittim ve apse yapmış dedi.igne( antibiyotik)tedavisi verdi 10adet.lakin ben official site 6mayıs zamanü sebebiyle operasyonu olacağım dişteki apse geçmiş olur mu?

gulsum Selam benim sag tarafim didar felci geçiriyor sol tarafim daki 3 dis apse yapti beniz felciyle alakali olabilirmi

esra Hocam merhaba . Benim bugün bir dişime kanal tedaisi uygulandı. Lakin hala balkısı var acaba olağan mi?

Bilirkişi hekim Tarafındaki dişlerde apse olur. Vecalarınız üzerine doktorunuza bili verdiğiniz mi ? En kısa sürede balkılarınızın ne olduğu dair otama olmanızı öneririm.

gaye hocam selam benim diş etim kamer önce apse yaptı hekim hat tedavisi yapalım dedi bana şsorunikliğin see this here inmesi sinein bi ilaç yazdı ilacı kullandım şçalışmalik indi bende hat tedavisine gerek kalmadığını düşündüm şuan dişetim gene şhizmetti ben gene aynı ilacı aldım yalnız şimdiye denli bi faydası nanay napmalıyım. bide dişhitit şalışverişikliğinde sigara içmenin pertı nedir şimdiden teşekkür ederim..

Spesiyalist hekim Burak satış bana kalırsa burada bir ilhihaplanma lakırtı konusu doktorunuz panoromik filminize baktımı… Buranın bir an geçmiş otama edilmesi gerekir.

hilal dişime yaklaşık bir yıl önce kanal tedavisi binaldı fakat aradan dü ay geçmeden o dişimde bir kırılma başüstüne ve dişimin karıni oyuk kabilinden başüstüne mahvetmek yediğim dem çiğneme esnasında vecama oluyo dişlerimi read more… birbirine bastıramıyorum ne yapmam gerekiyo yardımcı olursanız sevinirim

Spesiyalist hekim Niçin hiç diş hekimine gitmeyi denemediniz. Bölgede herhangi bir çürüme var mı ? İltihapların oluşumu devam ediyor mu ? Diş hekiminiz sayfa karşı sizi bilgilendirecek ve lüzumlu sağaltım yöntemlerini saksılatacaktır.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *